Podmienky účasti na školení
Tieto online školenia sme pripravili pre Vás, ktorí v odbore mzdové účtovníctvo a personalistika začínate, alebo sa vraciate po dlhšej pracovnej prestávke, prípadne si len chcete rozšíriť svoje vedomosti v tejto oblasti, ak pracujete na vedúcich pozíciách, či zvažujete, že sa stanete zamestnávateľom, alebo len si chcete rozšíriť svoj obzor ako zamestnanec, či ktokoľvek so záujmom o témy z danej oblasti.
Prečo školenia? Preto, aby ste si mohli vybrať časť z danej oblasti miezd a personalistiky ktorá Vás zaujíma a nemuseli absolvovať celý kurz, prípadne, ak ste kurz už absolvovali, aby ste sa mohli k jednotlivým častiam vrátiť a obnoviť si ich.
Školenie prebieha formou video prednášky, prehľadnej prezentácie s výkladom a v niektorých prípadoch aj online výpočtov a samozrejme vzájomnej komunikácie, či diskusie o problematike. Pokladáme sa za veľkú rodinu účtovníkov, ktorí sa snažia prinášať do tohto odboru profesionalitu, ľudskosť a slušnosť a preto aj naše školenia sú profesionálne, ale pokiaľ to všetkým vyhovuje, tak neformálne a priateľské, aby si klient odniesol nie len vedomosti, ale aj príjemný pocit.
Ku každému online školeniu je textový školiaci materiál na stiahnutie vo formáte pdf.
Jedna prihláška = jeden účastník = jedna platba
Cena je stanovená za účasť jednej osoby. Jedná sa o online školenie, preto prosíme o komunikáciu prostredníctvom videa a kamery. Zapnutá kamera pomáha vzájomnej komunikácii a vzájomnému porozumeniu. Taktiež napovedá lektorke, či môže v prednáške pokračovať. Neverbálna komunikácia (zapnutá kamera) v mnohom skvalitňuje komunikáciu.
Otázky počas školenia môžete klásť lektorke len k preberaným témam a to buď priamo cez mikrofón (verbálne), alebo prostredníctvom chatu (písomne). Obidva nástroje sú dostupné počas školenia.
Obsah školenie: Skôr, než vyplníte prihlášku, dôkladne sa oboznámte s obsahom školenia! Ak máte otázky ohľadom obsahu, neváhajte ich napísať prostredníctvom tlačidla "Otázky k obsahu".
Priebeh: Online školenie prebieha v online priestore prostredníctvom aplikácie ZOOM (nie je potrebná inštalácia).
Po obdržaní platby dostane klient prihlasovacie údaje (na e-mail uvedený v prihláške) na predmetné školenie. Do online učebne je možné sa prihlásiť najskôr 30 min. pred začiatkom školenia.
Odporúčame klientom pripraviť si písacie potreby pre možnosť robenia si poznámok, prípadne kalkulačku (ak sa jedná o kurz s výpočtami).
Záznam zo školenia nie je možné vyhotoviť (GDPR)!
Prihláška: Ak ste našli školenie, ktoré Vás zaujalo a ste stotožnený s obsahom školenia, vyplňte prosím Prihlášku s fakturačnými údajmi.
Po odoslaní prihlášky Vám, najneskôr do 48 hodín, príde výzva na zaplatenie školného. Výzva nie je daňový doklad!
Faktúru (daňový doklad) obdržíte na Vami uvedený e-mail, ak si budete želať, tak aj poštou, po pripísaní čiastky na náš účet. Nie sme platitelia DPH! Naše fakturačné údaje nájdete v kontaktoch na tejto webovej stránke.
Úhradu za školenie (zo zaslanej výzvy na úhradu) je potrebné uhradiť tak, aby bola pripísaná na náš účet najneskôr 24 hodín pred začiatkom školenia. Pri neskoršom pripísaní sumy si budete musieť vybrať z iných, nasledujúcich termínov. Pamätajte na to, že niektorým bankám trvá prevod aj 1 - 3 dni. Ak sa nedohodnete inak (e-mail, SMS).
STORNO podmienky:
Ak sa nemôžete zúčastniť zaplateného školenia, oznámte nám to čo najskôr e-mailom, alebo SMS správou.
1. Ak sa nemôžete online školenia zúčastniť a už ste ho uhradili, dohodnite si náhradný termín školenia vo vypísaných termínoch.
2. Ak ste nemohli školenie absolvovať z vážnych dôvodov, ktoré viete doložiť a nemáte záujem o náhradný termín, či iné školenie, bude Vám vrátená čiastka vo výške 80% školného.
3. Ak sa školenia nezúčastníte svojvoľne, zaplatená čiastka nebude vrátená!